Jak spędzamy dzień
7.00 - 8.00 schodzenie się dzieci do grup, zabawy samorzutne podejmowane przez dzieci lub inspirowane przez nauczycielki, gry planszowe, zabawy stolikowe, integracja i zabawy wspomagające rozwój społeczno-emocjonalny, praca indywidualna z dziećmi
8.00 - 9.15 zabawy ruchowe, tańce integracyjne, ćwiczenia gimnastyczne, słuchanie bajek, śpiewanie, rozmowy w grupie, czynności samoobsługowe - przygotowanie do śniadania
8.30 - 9.00 śniadanie grupa I,II
9.00 - 9.30 śniadanie grupa III
8.30 - 9.00 śniadanie grupa IV i VII
9.00 - 9.30 śniadanie grupa V i VI
9.15 - 12.15 stwarzanie sytuacji dydaktycznych, zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową, ćwiczenia aparatu mowy,
ćwiczenia rozwijające sprawność manualną, rozwijające wyobraźnię przestrzenną, zajęcia konstrukcyjne, zajęcia plastyczne, ćwiczenia muzyczno-rytmiczne, gry i zabawy ruchowe, spacer lub zabawa na świeżym powietrzu
(w przypadku braku odpowiedniej pogody - zajęcia ruchowe w sali gimnastycznej), przygotowanie do obiadu
11.45 - 12.15 obiad grupa I,II
12.15 - 12.45 obiad grupa III
12.00 - 12.30 obiad grupa IV i VII
12.30 - 13.00 obiad grupa V i VI
12.15 - 14.45 kształtowanie nawyków higienicznych i kulturalnych, relaksacja i odpoczynek poobiedni, słuchanie muzyki poważnej, słuchanie bajek
14.15- 14.30 podwieczorek grupa I,II
14.30 - 14.45 podwieczorek gr. III
14.15 - 14.30 podwieczorek grupa IV i VII
14.30 - 14.45 podwieczorek grupa V i VI
15.00 - 17.00 zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielki, zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój mowy i myślenia, zabawy i ćwiczenia rozwijające aktywność twórczą, zabawy wspomagające rozwój społeczno-emocjonalny, praca indywidualna z dziećmi,
rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy w ogrodzie lub na sali gimnastycznej z wykorzystaniem przyborów i przyrządów gimnastycznych, rozchodzenie się dzieci do domów